Nastavak plodne formule

U 2019. zadržana je tendencija rasta. Inostrani gosti čine 75 odsto ukupne posete. U promotivnim aktivnostima Turističke organizacije Beograda posebno usredsređenje na tržišta Kine, Rusije, SAD, Turske, Nemačke i Grčke

U proteklih pet godina Beograd beleži značajan porast broja turista, i stranih i domaćih, kao i ukupan broj ostvarenih noćenja. Unapređenje turističke i druge infrastrukture, gde spada rekonstrukcija postojećih i stvaranje novih ambijentalnih celina, otvaranje novih hotela, muzeja i slično, proaktivan pristup razvoju grada i veliki broj aktivnosti na međunarodnom planu, doprineli su kvalitetu ukupne turističke ponude grada. Organizacija brojnih sportskih, kulturnih, muzičkih događaja, mnoštvo značajnih političkih i ekonomskih skupova, veliki broj kongresa i konferencija profilisali su Beograd na međunarodnoj sceni. On je atraktivna destinacija za sve značajnije skupove u čitavom regionu, o čemu svedoči i veliki broj objavljenih reportaža stranih medija o Beogradu. Prezentacije turističke ponude Beograda u inostranstvu pod sloganom GoBelgrade, koje je Turistička organizacija Beograda organizovala prethodnih godina, dale su poseban doprinos. To se očituje ne samo u broju dolazaka i noćenja stranih gostiju, već su Beogradu i Turističkoj organizaciji Beograda omogućili nove vidove poslovne saradnje i povezivanja turističkih privreda. Ove aktivnosti biće nastavljene i u 2020. godini, kako sa gradovima država u regionu, tako i sa gradovima u zemljama Evrope i sveta, sa posebnim akcentom na turistička tržišta Kine, Rusije, SAD, Turske, Nemačke i Grčke. U skladu sa poslovnom i marketinškom strategijom TOB za 2020. godinu, Beograd će biti predstavljen na velikom broju međunarodnih sajmova turizma, kao i posebno organizovanim promotivnim događajima i prezentacijama. Već u januaru, turistička ponuda srpske prestonice predstavljena je na sajmovima u Štutgartu, Madridu, Istanbulu, Beču, Bratislavi i kongresnoj berzi u Ljubljani. Uskoro će uslediti međunarodni sajmovi turizma u Tel Avivu, Berlinu, Moskvi, a među njima i na „domaćem terenu“, na Beogradskom sajmu turizma. Tokom cele godine, TOB će gostiti novinare iz različitih zemalja sveta u Beogradu, kako bi dobar glas dopro do što šire internacionalne publike. Od proleća do kasne jeseni, sadržaji u Beogradu biće bogatiji za mnoštvo interesantnih turističkih programa, besplatnih koncerata, festivala… Turistička organizacija Beograda svake godine ih poklanja sugrađanima i gostima. Brojaće turiste iz svih krajeva sveta i truditi se da sve njihove objave o sadržajima, hrani i provodu u Beogradu budu prenete dalje, kao najbolji utisci sa kratkog gradskog putovanja na kom su bili!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *