Наставак плодне формуле

У 2019. задржана је тенденција раста. Инострани гости чине 75 одсто укупне посете. У промотивним активностима Туристичке организације Београда посебно усредсређење на тржишта Кине, Русије, САД, Турске, Немачке и Грчке

У протеклих пет година Београд бележи значајан пораст броја туриста, и страних и домаћих, као и укупан број остварених ноћења. Унапређење туристичке и друге инфраструктуре, где спада реконструкција постојећих и стварање нових амбијенталних целина, отварање нових хотела, музеја и слично, проактиван приступ развоју града и велики број активности на међународном плану, допринели су квалитету укупне туристичке понуде града. Организација бројних спортских, културних, музичких догађаја, мноштво значајних политичких и економских скупова, велики број конгреса и конференција профилисали су Београд на међународној сцени. Он је атрактивна дестинација за све значајније скупове у читавом региону, о чему сведочи и велики број објављених репортажа страних медија о Београду. Презентације туристичке понуде Београда у иностранству под слоганом ГоБелграде, које је Туристичка организација Београда организовала претходних година, дале су посебан допринос. То се очитује не само у броју долазака и ноћења страних гостију, већ су Београду и Туристичкој организацији Београда омогућили нове видове пословне сарадње и повезивања туристичких привреда. Ове активности биће настављене и у 2020. години, како са градовима држава у региону, тако и са градовима у земљама Европе и света, са посебним акцентом на туристичка тржишта Кине, Русије, САД, Турске, Немачке и Грчке. У складу са пословном и маркетиншком стратегијом ТОБ за 2020. годину, Београд ће бити представљен на великом броју међународних сајмова туризма, као и посебно организованим промотивним догађајима и презентацијама. Већ у јануару, туристичка понуда српске престонице представљена је на сајмовима у Штутгарту, Мадриду, Истанбулу, Бечу, Братислави и конгресној берзи у Љубљани. Ускоро ће уследити међународни сајмови туризма у Тел Авиву, Берлину, Москви, а међу њима и на „домаћем терену“, на Београдском сајму туризма. Током целе године, ТОБ ће гостити новинаре из различитих земаља света у Београду, како би добар глас допро до што шире интернационалне публике. Од пролећа до касне јесени, садржаји у Београду биће богатији за мноштво интересантних туристичких програма, бесплатних концерата, фестивала… Туристичка организација Београда сваке године их поклања суграђанима и гостима. Бројаће туристе из свих крајева света и трудити се да све њихове објаве о садржајима, храни и проводу у Београду буду пренете даље, као најбољи утисци са кратког градског путовања на ком су били!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена